Daar ben ik dan weer. Na me een tijdje niet te willen bezighouden met mijn oog de lens en het gedoe, heb ik de afgelopen tijd duidelijk meer last (pijn) en zie ik zo warrig dat mijn slechte rechter oog eigenlijk niet meer mee doet. Voor de rest van mijn problemen ga ik binnenkort weer revalideren en helaas hebben ze daar natuurlijk geen oogarts, dus zal ik daarna toch weer verder moeten en een verwijzing naar het VU zien te regelen. Maar nu eerst revalideren, ik kan gewoon niet alles tegelijk. De ellende is dat ik daar dan wel een paar keer per week naartoe moet rijden, met een oog en wat vlekken.
Afijn, IVM de komende kerst heb ik voor het eerst van mijn leven een BOOM, en toen ik daar wat foto's van aan het maken was bedacht ik me dat ik zo misschien wel kon duidelijk maken WAT ik nu zie met dat maffe oog.... dus bij deze, de foto die redelijk weergeeft wat ik zie met mijn KC oog.
In werkelijkheid is de vertekening iets groter en geen rondje maar een "E" vorm.
Herkenbaar of is het heeel anders dan wat jullie zien?
Volgens mij hebben we ergens een draadje als deze maar ik kon hem niet hervinden.